Ми гарантуємо обмін або повернення продукції тільки у випадку браку.
Якщо об’єктивного підтвердження браку немає, то вся наша продукція поверненню або обміну не підлягає.

Якщо ви зіткнулися з браком продукції, то необхідно повідомити нас про це будь-яким зручним способом. Необхідно надати фото, що підтверджує факт браку. Після цього ми повідомимо вам, як здійснити повернення.

Це може бути перевізник Нова пошта або повернення на наш склад. Повернення перевізником оплачується за наш рахунок. Після отримання повернення ми відправимо вам заміну товару за наш рахунок.

Якщо в момент обміну такого ж товару немає в наявності, то покупець може:

  • Купити будь-який інший товар.
  • Отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару.
  • Замінити товар на такий же при першому ж його надходження в продаж.

Під час процедури повернення грошей, розрахунки з покупцем проводяться виходячи з ціни на товар в день покупки.

Ми повернемо гроші не пізніше, ніж через 7 днів після повернення товару.

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживача» статті 9 покупець може протягом 14 днів поміняти товар на такий точно: якщо товар не влаштував покупця за кольором, розміром або формам; не можна застосовувати за призначенням, але за умов, що товар не використовувався покупцем і має товарний вигляд, споживчі якості, заводську упаковку, пломби і при наявності документів, що підтверджують факт покупки.